יקב ברקן נכנס לרשימת מותגי העל של ישראל

הצרכנים הישראלים קבעו: 'יקבי ברקן' נכנסו השנה לרשימת ה-Superbrands היוקרתית המרכזת את מותגי העל של ישראל. ברקן זכו לראשונה להיכנס לרשימה הנחשקת אך עד עתה צברו כ-200 מדליות בתחרות בינלאומיות

מודעת פרסום של ברקן. צילום: יח"צ

'יקבי ברקן' הוכתרו לראשונה השנה כמותג על על ידי הצרכנים ודורגו ברשימת מותגי העל היוקרתיים בישראל. הבחירה נעשתה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שבמסגרתו הכתירו הצרכנים הישראליים את המותגים המצטיינים שאיתם יש להם קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד.

'יקבי ברקן' הוכתרו כמותג שהפגין הצטיינות מיתוגית ושיווקית בשוק הישראלי ונבחר על-ידי הצרכנים כאחד ממותגי העל המובילים בישראל. טקס ה-Superbrands האקסלוסיבי נערך בישראל מידי שנה, מאז שנת 2009, במטרה לעודד מצוינות שיווקית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים המובילים בשוק.

צוות השופטים המקצועי של הסופר-בראנד'ס מורכב מ-136 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק מובילים. המותגים בעלי הציונים הגבוהים ביותר שנבחרו על ידם עוברים למחקר צרכנים שעורכת חברת המחקר 'מרקט ווטש' על פי מתודולוגיית המחקר של Superbrands בעולם.

ברקן זכה לאורך השנים בכ-200 מדליות בתחרויות בינלאומיות והוא המעוטר ביותר בישראל. יקבי ברקן חולשים על יותר מ-10,000 דונם של כרמים בכל אזורי הגידול בארץ, ממצפה רמון בדרום ועד הגליל העליון בצפון. ליקב עשרות זנים הפרוסים בין הכרמים, כאשר כל זן מותאם לאזורי הגידול הטובים ביותר עבורו.

כתיבת תגובה