יש לכם רעיון לסטארטאפ מבטיח בתחום אורח חיים בריא?

SODEXO BRS מכריזה על תחרות לאיתור הסטארט-אפ המבטיח בתחומי המזון, התזונה ואורח החיים הבריא. הזוכים יוכלו להכניס רגל לשוק הבינלאומי – בחינם, וישתתפו בוועידת ויוה טק שתיערך בעוד יותר מחודש בפאריז

יואן דהי. צילום: ישראל כהן | יח"צ

חברת SODEXO BRS (לשעבר סיבוס), המקדמת סטארט-אפים בישראל, מכריזה על תחרות לאיתור הסטארט-אפ המבטיח של ישראל בתחום המזון, התזונה, קידום אורח חיים בריא ושיפור איכות החיים של העובדים.

הסטארט-אפ שייבחר, בהתאם לקריטריונים של חדשנות, מקוריות ומידת הלימה לנושא, יזכה בזוג כרטיסים לשלושת ימי ועידת 'ויוה-טק' (VIVA TECH) שעתידה להתקיים בעוד קצת יותר מחודש בפריז, שם יכהן נשיא חדש.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בנוסף, יתאפשר לזוכה התחרות להציג את הסטארט-אפ שלו בדוכן בביתן של SODEXO ולקבל חשיפה לכ-50 אלף מבקרים, לצד החברות הגדולות בעולם. בוועידה צפויים לבקר אנשי עסקים, משקיעים ויזמים מרחבי העולם ובכירי מיטב החברות המובילות באירופה.

הזוכים במקומות השני והשלישי בתחרות, יזכו להציג את הסטארט-אפ שלהם בפני צוות הדיגיטל והחדשנות של קבוצת Sodexo העולמית, שיבקרו בארץ בחודש יוני. הצוות אחראי גם על השקעות בחברות ובסטארט-אפים באמצעות קרן ההשקעות שלSodexo , המשקיעה כ-50 מיליון אירו בשנה באיתור, פיתוח וקידום סטראטאפים מבטיחים.

עם ההכרזה על התחרות לאיתור הסטארטאפ המבטיח, אמר יואן דהי, סמנכ"ל השיווק, האסטרטגיה והחדשנות של החברה בישראל כי "אנו שמחים להעניק לסטארט-אפים צעירים את האפשרות להתקדם ולהתפתח. השתתפות בתערוכת ויוה טק המהווה חממה לחדשנות טכנולוגית, תהווה פתיחת דלת משמעותית עבורם בשוק הבינלאומי".

כתיבת תגובה