מזראטי חשפה את לבנטה טרופאו: מתי בארץ – ובכמה?

המכונית נחשפה בתערוכת הרכב הבינלאומית המתקיימת בניו יורק, NYIAS. היא מאיצה מ-0 ל-100 ב-3.9 שניות

מזראטי חשפה את לבנטה טרופאו. מדובר בסדרה מוגבלת המיועדת באופן בלעדי בשלב זה למספר מצומצם של לקוחות מזראטי נבחרים בארה"ב ובקנדה ובשלב מאוחר יותר לכל העולם.

ב'אוטו איטליה', יבואנית מזראטי, מציינים כי הדגם צפוי להגיע לישראל בתחילת 2019, ומחירה הצפוי החל מכ-1 מיליון ש"ח

מדובר בדגם הדגל של הלבנטה ואחד הרכבים העוצמתיים והמהירים אי פעם מתוצרת מזראטי, הכולל מנוע Twin Turbo V8 בנפח 3.8 ליטר שהותאם למערכת ההנעה החכמה לכל הגלגלים Q4  ומספק 590 כ"ס ומומנט פיתול שיא של ‎730Nm. המנוע מתגאה בתפוקה הגבוהה ביותר לליטר (156 כ"ס/ליטר) בהשוואה לכל מנוע אחר מבית מזראטי, וכמו כל מנועי הבנזין של מזראטי אף הוא מיוצר בעבודת יד במפעלי פרארי הממוקמים בעיר מאראנלו שבאיטליה.

הלבנטה טרופאו מאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 300 קמ"ש.

המרכב עשוי סיבי קרבון ומשלים את חישוקי האלומיניום המחושל בקוטר 22 ואת עיצוב הפנים היוקרתי הכולל מושבים ספורטיביים עם ריפוד עור מלא מבית Pieno Fiore.

כמו כן, הלבנטה טרופאו מציגה לראשונה, מוט הילוכים חדש עם תפקודיות משופרת, מערך מלא של נורות LED בפנסים הראשיים, מצב נהיגה ייעודי "Corsa"הכולל בקרת זינוק ומערכת בקרה משולבת לרכב (IVC) מבית מזראטי, לשיפור דינמיקת הנהיגה.

מנכ"ל מזראטי, טים קוניסקי  אמר: " מהנדסים והמעצבים במודנה ידעו שהפרמטרים של קו ההינע יהיו מסוגלים להתמודד בקלות עם העוצמה הנוספת; הם ידעו גם שלמזראטי יש את הגישה למנועים הטובים ביותר על פני כדור הארץ, כך שהם התמודדו היטב עם האתגר של יצירת רכב הפנאי שטח הטוב ביותר, היוקרתי ביותר והמהיר ביותר".

לצד השקת דגם לבנטה טרופאו החדש, יוצגו גם הדגמים הבאים בתערוכת הרכב הבינלאומית 2018 בניו יורק, שתיפתח לקהל הרחב החל מה-30 במרץ ועד ה-8 באפריל, במרכז Javits בניו יורק: גיבלי גראן-ספורט S Q4, הביטוי הספורטיבי ביותר של רכב הספורט סדאן מבית מזראטי, המציע את חבילת האבזור Nerissimo Carbon; גיבלי גראן-לוסו S Q4, התגלמות היוקרה בקבוצת רכבי הפרמיום סדאן; לבנטי גראן-לוסו S, רכב פנאי שטח מבית מזראטי המציע 424 כוחות סוס עם גימור יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר; קוואטרופורטה גראן-ספורט GTS, מנוע הדגל של מזראטי, מנוע Twin Turbo המספק 523 כוחות סוס וכולל חבילת אבזור Nerissimo Carbon; גראן-טוריסמו ספורט קבריולט, רכב הקבריולט האיטלקי האייקוני בעל ארבעת המושבים, עם גימור חיצוני Bianco Birdcage.

כתיבת תגובה