ARM מגייסת מהנדסים לאבטח את ה"אינטרנט של הדברים"

ARM מגייסת מהנדסים למרכז הפיתוח שלה בישראל ומרחיבה את פעילותה בתחום אבטחת האינטרנט של הדברים (IoT). מאז רכשה את 'סאנסה' הישראלית הגדילה החברה את נפח פעילותה בישראל והיא מעסיקה כ-130 עובדים

צילום: שאטרסטוק

שנה לאחר ש-'ARM' רכשה את 'Sansa Security' הישראלית הודיעה החברה שמרכזה באנגליה, על התרחבות נוספת בצוותי המחקר והפיתוח לאבטחת ה"אינטרנט של הדברים". החברה שמתמחה בפיתוח פתרונות IP טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, גייסה בישראל כארבעים מהנדסים, שהצטרפו לתשעים העובדים של סאנסה והפכה את מרכז הפיתוח שלה בישראל לאחד מעשרת המרכזים הגדולים שלה בעולם.

"הטכנולוגיות שאנו מפתחים בישראל ישפיעו על מערכות SoC מתקדמות ל-IoT (האינטרנט של הדברים. ל"נ) ועל מחשוב ענן", אמר מייק מולר, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ARM. "מרכז החברה בכפר נטר כמעט הכפיל את גודלו לעומת פעילותה של סאנסה בזמן רכישתה וזוהי אחת ההוכחות למחויבות שלנו לבניית צוות מוביל בישראל. פעילות המהנדסים בתחום אבטחת ה-IoT יוצרת בסיס מוצק לעולם מחובר וחכם יותר, בו הדאטה – המשאב החדש והחשוב של אוכלוסיית העולם – יאובטח כראוי באמצעות טכנולוגיות מתקדמות".

מרכז הפיתוח של ARM בישראל מעסיק מפתחי תוכנה המתמחים במגוון רחב של טכנולוגיות, שפות וכלים, העומדים בחזית הטכנולוגיה: החל מעולם ה-Embedded RT, פיתוח על Devices, כתיבה ב- C, Linux, Android ועד לעולמות ה-SaaS, ענן, Java, Docker, AWS.

לצידו פועלת בישראל חטיבת ה-SSG, שממשיכה בפיתוח מוצר הדגל של סאנסה בעולם הקריפטוגרפיה – CryptoCell, המהווה תשתית למימוש קריפטוגרפי על מכשירי סלולר, טאבלטים ומוצרי אינטרנט של הדברים. חטיבה זו מעסיקה אנשי תוכנה וחומרה, ומפתחת בין היתר את תוכנת Firmware, סביבתRT Embedded, Linux ופיתוח ה-IP של החומרה. בנוסף, המרכז תומך בהמשך פיתוח טכנולוגיית ARM® TrustZone® ומעבד ה-IP SecurCore®.

כתיבת תגובה