מלכיאלי: השביתה במזרחי-טפחות פוגעת בלקוחות החרדיים

חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי משס פנה למנכ"ל בנק מזרחי טפחות, אלדד פרשר, בטענה כי שביתת עובדי הבנק פוגעת פגיעה חמורה בלקוחות החרדים שאינם משתמשים באינטרנט

אלדד פרשר. צילום: רוני שוצר | פלאש 90

בעקבות השביתה של עובדי בנק 'מזרחי-טפחות' שהנהלתה טוענת כי כמעט לא השפיעה על הלקוחות, שיגר היום (ה) חה"כ מיכאל מלכיאלי משס מכתב למנכ"ל הבנק.

במכתב לפרשר כותב מיכאלי כי בשל השביתה והעיצומים מופנים הלקוחות לביצוע פעולות בנקאיות באפליקציות ובאתר הבנק. אולם לרבים מבני הציבור החרדי אין את האפשרות לבצע פעולות באינטרנט ולמרביתם אין טלפון חכם עם האפליקציה הנדרשת לביצוע הפעולות. מיכאלי הפציר במנכ"ל הבנק למצוא פתרון יאות לציבור הלקוחות החרדי.

נציין כי ועד עובדי בנק מזרחי-טפחות פנה לבית הדין לעבודה, בטענה שההנהלה מפעילה מערך של סחיטה ואיומים כלפי העובדים. לדברי העובדים, מנהלים פונים לעובדים הכפופים להם ומאיימים עליהם כי עצם השתתפותם בשביתה "תופיע בתיקם האישי" ותפגע בקבלת קביעות.

העובדים צרפו לבקשתם הודעות שונות ומסרונים שנשלחו לעובדים. למשל זו ששלח שלמה הילנגר, מנהל סניף רוטשילד, לקבוצת וואטסאפ של עובדי הסניף, בה נכתב: "אני מצפה שכולם יגיעו מחר לעבודה כסדרה. מי שמחליט אחרת מבין את המשמעויות הרבות שיש להחלטתו".

תגובה אחת ל: "מלכיאלי: השביתה במזרחי-טפחות פוגעת בלקוחות החרדיים"

  1. חוצפה של הבנק על חשבון פגיעה בלקוחות

כתיבת תגובה