ניסאן אקסטרייל – בדגם חדש בישראל

ניסאן X TRAIL החדשה. צילום יחצ חול

ניסאן אקסטרייל החדש הושק היום בארץ עם עיצוב מעט שונה שדרוגים ושיפורים, ושימושיות גדולה יותר. מחירו החל מ 176,990 שקלים.

אקסטרייל בעל 7 מקומות ישיבה הוא רכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בעולם ומהווה ספינת הדגל של ניסאן. היום הושק בישראל  הדגם החדש, במקביל להשקה הבינלאומית. 150 הרכבים הראשונים מהדגם החדש שהגיעו ארצה, יוצאו בשלב הראשון ללקוחות ניסאן בלבד בהטבה בלעדית ומיוחדת.

מאז הושק ניסאן X-Trail לראשונה, נמכרו למעלה מ-3.7 מיליון יחידות ממנו ברחבי העולם. ביבואנית, 'קרסו מוטורס' טוענים כי "השיפורים באקסטרייל מבוססים על תובנות הצרכנים ומשוב הלקוחות, אשר הודות להם ממשיך להתחזק התחזק מעמדו בעולם. כמו בכל כלי הרכב של ניסאן, כל שדרוג – גדול כקטן – נעשה מתוך מחשבה על הלקוחות. התוצאה היא: אקסטרייל החדש, בעל עיצוב חיצוני חסון וייחודי, עידון רב יותר בתא הנוסעים, שימושיות רבה יותר לבעלים וטכנולוגיות חדשות וחדשניות".

מבחינת העיצוב –  איזור הגריל הורחב וקבל מראה מרשים יותר כאשר הפגוש שמתחתיו מתאפיין בעיצוב דומה. הפנסים נמתחו מעט. העיצוב החדש כולל שימוש נרחב בהרבה בצבע המרכב של הרכב, עם פלסטיק שחור וגלוי בגימור מבריק, חדש ומתוחכם.

משני צדיה של השבכה הקדמית מותקנות היחידות החדשות של הפנסים הראשיים, שמעוצבות עם הבחנה ברורה בהרבה בין  שני העיצובים כוללים גרסה חדשה ועדכנית של תאורת אור יום LED האופיינית ל-X-Trail, במראה דמוי 'בומרנג'.

רמת הגימור Acenta מצוידת בפנסי הלוגן, לעומת רמת הגימור Tekna, אשר מצוידת בפנסי LED מלאים בהם האלומה הנמוכה כוללת כעת מערכת תאורה קדמית  עוקבת כלומר המערכת פועלת כתאורת פנייה דינמית, בהתאם למהירות הנסיעה ופקודות ההיגוי. זהו השימוש הראשון במערכת AFS בדגמים של ניסאן באירופה, כמו כן פנסי הערפל וחיישני החנייה הקדמיים שופרו.

בחלקה האחורי של ניסאן החדשה, הפגוש עוצב מחדש. הפנסים האחוריים מצוידים בתאורת LED מלאה, בעוד שחיישני החנייה שופרו, בדומה לאלו שבחזית הרכב. מהצד נוספו פסי כרום.

בעקבות השדרוגים חל שינוי של 50 מ"מ, באורך הכולל של הרכב – שמסתכם כעת ב-4,690 מ"מ מפגוש לפגוש.

חידו שרמנן גם בגזרת הצבעים – ארבעה צבעים מטאליים חדשים: כתום ענבר, כחול ספיר, אדום רובי וחום כהה.

תא הנוסעים ברמת הגימור Tekna כולל גלגל הגה עם חימום מובנה לגלגל ההגה, המותקן כסטנדרט, ומושבים בריפודי עור וחימום במושב הנהג, הנוסע שלצידו וליושבי השורה השנייה. שדרוג נוסף בדלת האחורית החשמלית, נוספה לו הפעלה ללא מגע.

נפח תא המטען עומד על 445 ליטר כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת וכשכל המושבים מקופלים למצב שטוח, נפח תא המטען עולה ל-1,996 ליטר.

ל-X-Trail נוספו טכנולוגיות חדשות לניידות חכמה של ניסאן. טכנולוגיית Rear Cross Traffic Alert, אשר מצמצמת את הסכנה של פגיעות במהירות נמוכה ביציאה מחנייה בנסיעה לאחור, זמינה עכשיו לראשונה. אם הנהג מנסה לנסוע לאחור בזמן שמתגלה רכב מתקרב, המערכת מפיקה התראה חזותית וקולית. מערכות בטיחות נוספות מוצעות כסטנדרט ברמת הגימור Tekna  וכוללות מערכת בטיחות לזיהוי בשטח 'מת', מערכת עזר לחנייה אוטומטית, מערכת התרעה על עייפות נהג, מערכת לזיהוי תנועה חוצה מאחור ומערכת בטיחות לזיהוי עצמים נעים 360°.

במכונית 6 כריות אוויר

הרכב שומר על חמשת כוכבי הבטיחות שהשיג במבחני Euro NCAP בשנת 2014.

המנוע, שהושק ב-2017, נותר ללא שינוי: 1.6 טורבו דיזל עם 130 כוחות סוס או 2.0 טורבו דיזל עם 177 כוחות סוס.

מחיר השקה ניסאן X-Trail החדשה:

X-Trail 1.6 טורבו דיזל אוטומטי 7 מקומות Acenta  – 176,990 ₪

X-Trail 1.6 טורבו דיזל אוטומטי 7 מקומות  Tekna  – 189,990 ₪

X-Trail 2.0 טורבו דיזל 4X4 אוטומטי 7 מקומות Tekna  – 209,990 ₪

 

כתיבת תגובה