סבב מינויים נרחב בהנהלת בנק הפועלים

במסגרתו ימונו חמישה חברי הנהלה וארבעה ראשי אגפים לאחר שכמה בכירים פרשו

 

מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו, הודיע היום על סבב מינויים רחב, לראשונה מאז נכנס לתפקידו באוגוסט 2016, וזמן קצר לאחר גיבוש התוכנית האסטרטגית של הבנק לשנים הקרובות והגדרת המיקודים העסקיים שלו. דירקטוריון הבנק אישר את המינויים.

פינטו מסר: "סבב המינויים מאפשר לקדם מנהלים מצוינים ומקצועיים משורות הבנק לתפקידי ניהול בכירים, ובמקביל לקלוט לבנק מנהלים מובילים בתחומם. התמהיל החדש מציג את הנבחרת שתוביל את הבנק בשנים הקרובות. ביחד עם מנהלי ועובדי הבנק, נמשיך להכין ולהתאים את הבנק, שירותיו ומוצריו לאתגרי העתיד ולהעניק לכל לקוח, עסקי או פרטי, את התמיכה הנדרשת לו לצורך קבלת ההחלטה הפיננסית הנכונה עבורו ולהיות הבחירה הראשונה שלו ברוח המותג החדש: פועלים איתכם בכל החלטה".

במסגרת הסבב ימונו חמישה חברי הנהלה, שמשמשים גם כמשנה למנכ"ל:

צחי כהן, שמשמש כמנהל חטיבת ניהול סיכונים, ימונה למנהל החטיבה העסקית, ויחליף את יעקב אורבך שפורש מהבנק אחרי 38  שנים.

יעל אלמוג, שמשמשת כיום כמנהלת חטיבת מחזיקי עניין, תמונה ליועצת משפטית ראשית ותחליף את אילן מזור שפורש מהבנק אחרי 37  שנים.

ניב פולני, שמשמש כקצין ציות ראשי בחטיבה לניהול סיכונים, יצטרף להנהלה וימונה למנהל חטיבת ניהול סיכונים.

גולן שרמן, שמשמש כמנהל אגף בנקאות קמעונאית בחטיבה הקמעונאית, יצטרף להנהלה וימונה למנהל חטיבת החדשנות, במקום אבי כוכבא שפורש מהבנק אחרי כשש וחצי שנים.

יעל דרומי תצטרף לבנק כחברת הנהלה ותשמש כמנהלת חטיבת מחזיקי עניין, במקום יעל אלמוג.

 

בנוסף לחמשת המינויים של חברי הנהלה, ימונו ארבעה ראשי אגפים חדשים:

  • אבנר פז-צוק, תא"ל במילואים ולשעבר קצין חינוך ראשי, יצטרף לבנק כמנהל פרויקט המודרניזציה של מערכות הליבה המחשוביות, וידווח למנכ"ל הבנק.
  • שלומית אליאסף-דיין, שמשמשת כסגן היועץ המשפטי הראשי, תמונה לקצינת ציות ראשית בחטיבה לניהול סיכונים, במקום ניב פולני.
  • ד"ר מוריה הופטמן-דורון, שמשמשת כיועצת משפטית ראשית של בנק איגוד, תחזור לבנק ותשמש כמנהלת אגף ייעוץ משפטי ראשי. היא תחליף את חגית מאירוביץ' שפורשת מהבנק אחרי 11 שנים.
  • שרית בן-נתן, שמשמשת כמנהלת אזור השרון בחטיבה הקמעונאית, תמונה למנהלת אגף בנקאות קמעונאית במקום גולן שרמן.

כתיבת תגובה