"ספינת הדגל" של אינפיניטי במבצע לפסח

יש כאלה שרוכשים בגדים חדשים לפסח, יש שקונים רהיטים – ויש מי שקונה מכונית חדשה. באיניפיניטי מכוונים לבעלי האמצעים, עם מבצע מיוחד לחודש אפריל

צילום: יצרן

אינפיניטי, מותג רכבי היוקרה, השיק במהלך חודש אוקטובר  האחרון את הגרסה החדשה והמתקדמת של ה-Q70. הדגם נחשב לגולת הכותרת בליין המוצרים המתחדש של אינפיניטי וכעת יושק בגרסה חדשה ויוקרתית לאחר שעבר מתיחת פנים ומאובזר בטכנולוגיות קצה מתקדמות.

ה-Q70  מספקת חווית נהיגה חדשה ועוצמתית, עם מנוע בנזין בנפח 3.7 ליטרים, עם לא פחות מ-320 כוח סוס. הנתונים הללו מזניקים את הרכב מ- 0 ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות, עם מומנט חזק של 36.7 קג"מ שמושגים ב 5,200 סל"ד.

הדגם עשיר ומאובזר בטכנולוגיות קצה מהמתקדמות בעולם: החל מחבילת ספורט עם חישוקים 20 אינץ', מתלי ספורט, מערכת מולטימדיה מתקדמת שלBose  עם 16 רמקולים, חבילת בטיחות מהמתקדמות בעולם (הכוללות מערכת סטייה מנתיב, מערכת בקרת שיוט אקטיבית, מערכת התרעה מפני התנגשות ומצלמות היקפיות עם התרעה על עצמים נעים), חלון גג חשמלי, גלגל הגה רב תפקודי המאפשר שליטה במערכות הבקרה והמולטימדיה מההגה ותצוגת HD צבעונית בקונסולה המרכזית.

כעת, לתועלת מי שלא רוצה לנקות את המכונית מהחמץ אלא פשוט לקנות חדשה, היבואנית 'קרסו מוטורס' יצאה במבצע על ה-Q70 החדשה, שתוצע במהלך חודש אפריל במחיר ייחודי של 349,000 ₪ לגרסת הפתיחה החדשה, גרסת ה-GT שהושקה במהלך חודש אוקטובר 2015. גרסת ה-SportTech, שתעלה 449,000 ₪.

שמעון זיקרי, מנכ"ל אינפיניטי בישראל מסר: " ה-Q70 היא ללא ספק ספינת הדגל של המותג ומהווה נדבך מרכזי בליין המוצרים החדש והגדל של אינפיניטי. היא הציבה רמות חדשות של חווית נהיגה, לצד מפרט ואבזור מהעשירים והמתקדמים ביותר בשוק רכבי היוקרה.  מאז ההשקה הדגם נמצא הדגם בתהליך צמיחה מרשים מאוד ואנו שמחים שקהלים חדשים נחשפים למותג ונהנים מהיתרונות הבולטים שמייצג המותג, טכנולוגיה וכוח שמעצימים את חוויית הנהיגה."

 

 

כתיבת תגובה