עדיין קר מאוד בלילות (וגם בימים…). מה דעתכם על משאבת חום?

אולי הגשם לא אמור להטריד אתכם בבית, אבל הקור, אווווף, הקור. מה עושים? צדים שני ציפורים במכה אחת. גם מערכת לחימום הבית וגם מערכת שתבטיח מים חמים לאורך כל שעות היום ותחסוך בחשמל

משאבת חום. אילוסטרציה: Milosz_G | שאטרסטוק

החורף הגיע במלוא עוצמתו. הקור הגשם והרוחות יכולים לפגום באיכות החיים. במיוחד כאשר הבית או הדירה אינם מחוממים או שאין מים חמים לקלח את הילדים.

הדבר בולט במיוחד בעיקר באזורים הקרים בארץ: בירושלים, בצפת, קריית שמונה, הגליל ורמת הגולן ואזורי הצפון הנוספים, דירה לא מחוממת מהווה מטרד רציני בחורף. לעיתים חימום הבית והמים הם מצרך יקר, הן ברכישת המוצר והן בצריכת החשמל שלו.

'אלקטרה' מיזוג אוויר ואקלים שמאחוריה ניסיון של יותר משש שנים של ייצוא מערכות חימום למדינות אירופה הקרות, מביאה גם לישראל את הבשורה החדשנית בחימום הבית: אלקטרה THERMO.

גם בתים וותיקים וגם חדשים יכולים ליהנות מחימום נעים וחסכוני בחשמל באמצעות משאבת החום של אלקטרה שמציעה פיתרון אחד לחימום כל הבית ולמים חמים ללא הפסקה.

המשאבה פועלת באמצעות חימום מים על ידי שאיבת חום מהסביבה, כך שהאנרגיה מושקעת בהעברת החום למים ולא ביצירתו. לפיכך, המערכת שפועלת בטכנולוגיית אינוורטר שמשלב יחידה הידרונית, חסכונית מאד ואינה דורשת כל חומר בערה. משאבת החום פועלת בטכנולוגיה הזהה לזו של מזגן, הידוע כחסכוני ביותר, אלא שהגז מחמם מים במקום את חלל החדר. בהפעלת משאבת החום אנו מעבירים את הגז החם מהיחידה החיצונית ליחידה ההידרונית, שם החום עובר מהגז למים, כך שמקבלים מים חמים בטמפרטורה של 55 מעלות.

מה שמיוחד במערכת ה-Thermo היא הגמישות התכנונית ויכולת ההתאמה לחימום תת רצפתי, חיבור לרדיאטורים וחימום מים לרחצה, עם שילוב לדוד קיים. היות ומשאבת החום אלקטרה טרמו מתבססת על טכנולוגיית אינוורטר, אפשר לחסוך באמצעותה כ-30% מעלות השימוש השוטפת בחודשי החורף. זאת בהשוואה לשימוש במערכות חימום על גז  או סולר.

כתיבת תגובה