פסח מגיע וזה הזמן לחדש ולרענן את הבית בגוונים בהירים

מעצבים את הבית לקראת פסח? בוודאי תשמחו לדעת שהגוונים הבהירים חזרו לאופנה וזה הזמן להכיר את האפקטים הבהירים והקלאסיים – יוטה וספארי – מבית טמבור שיאפשרו לכם לחדש את הבית בעצמכם

וכך זה נראה בסלון הבית. צילום: שי אפגין | יח"צ

חג הפסח מתקרב ומרגישים זאת ללא ספק. בתקופה זו ניתן לחוש את אווירת ההתחדשות שהחג מביא עמו בבית ובסביבה. וזה גם הזמן לחדש ולשדרג את פנים הבית. 'טמבור', יצרנית הצבע הוותיקה, מציעה מגוון פתרונות לשדרוג הבית ביישום עצמי.

בעולם הצבעים הדקורטיביים, מציגה טמבור אפקטים בהירים בטקסטורות וגימורים לקירות פנים, בהתאם למגמות העדכניות בעולם האופנה ועיצוב הבית שיכניסו לביתכם גוון אסתטי ומעוצב יותר.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה גוברת של מעבר לגוונים בהירים, קלאסיים, שמתאימים לאורך שנים. האפקטים כוללים שני גוונים:

■ אפקט במראה בד יוטה פנינה

יוטה הינו אפקט במראה בד טבעי על בסיס מים לקירות פנים, המאפשר ליצור טקסטורה ייחודית במראה אופנתי וחם. צבע היוטה יוצר אפקט מחוספס מעט ובעננות עדינה, בעל ברק פנינתי עדין ובהיר במיוחד.

■ אפקט ספארי פנינה

אפקט דקורטיבי לקירות פנים, במרקם עדין-חולי, איי דיונות בגווני פנינה, מוזהב, שחור, נטורל, בעל ברק פנינתי מאופק המתאים במיוחד לקירות פנים.

אגב, אם אתם מעוניינים לחדש ולשדרג את ביתכם, אתם מוזמנים לתאם פגישה ללא תשלום ולהתייעץ עם צוות המומחים של בית טמבור, שיכירו לכם את האפקטים העכשוויים ויסייעו לכם בבחירת טקסטורות וגוונים עבור הבית שלכם.

כתיבת תגובה