קיה ספוטראז' – עם מנוע היברידי ועיצוב מעודכן

הדור החדש, של הרכב הפופולרי שיגיע לישראל לקראת סוף השנה האזרחית 2018, מוצע עם חטיבת הינע היברידית קלה עם מנוע דיזל, טכנולוגיות חדשות ועיצוב מעודכן

קיה ספורטז' החדשה

קיה חשפה עדכון לרכב הפנאי-שטח האהוב שלה, ספורטאז', שהפך למותג של ממש בישראל – כמו מאזדה 3 של העשור הקודם. הדור החדש, שיגיע לישראל לקראת סוף השנה האזרחית 2018, מוצע עם חטיבת הינע היברידית קלה עם מנוע דיזל, טכנולוגיות חדשות ועיצוב מעודכן. מלבד מנוע הבנזין, הרכב יוצע עם חטיבת הינע היברידית קלה 48 וולט עם מנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר

הדגם החדש והמתקדם של הספורטאז' שמכונה +EcoDynamicsu הוא הראשון שיושק במסגרת אסטרטגיית החשמול הגלובלית של חטיבות ההינע של המותג. קיה היא היצרנית הראשונה שמציעה טכנולוגיה היברידית, היברידית נטענת (פלאג-אין), חשמלית מלאה והיברידית קלה 48 וולט לכל רוחב מערך הדגמים שלה. היצרנית הדרום-קוראינית קיה מתכננת להשיק 16 כלי רכב בעלי חטיבות הינע מתקדמות עד שנת 2025, כולל 5 דגמים היברידיים חדשים, 5 דגמים היברידיים נטענים (פלאג-אין), 5 כלי רכב חשמליים מלאים, וכן – בשנת 2020 – רכב חשמלי חדש עם טכנולוגיית תאי דלק.

בנוסף, מנוע הדיזל 1.7 ליטר CRDi (הזרקת דלק ישירה עם מסילה משותפת) הנוכחי של הספורטאז' הוחלף – בדור החדש – במנוע החדש והיעיל של קיה, 1.6 ליטר CRDi U3. זה מנוע הדיזל הנקי ביותר שקיה יצרה אי פעם, לטענן היצרנית. מנוע הדיזל 1.6 ליטר החדש מייצר 115 או 136 כ"ס, כשהדגמים בעלי ההספק הגבוה יותר זמינים עם הנעה לכל הגלגלים ותיבת הילוכים בעלת מצמד כפול ושבעה הילוכים.

כל חטיבות ההינע עומדות כעת במלואן בתקן פליטת המזהמים Euro 6d TEMP

בדור החדש יהיו גם עדכוני עיצוב. הם כוללים פגושים מעוצבים, פנסים קדמיים ואחוריים מעודכנים וחישוקי סגסוגת חדשים. האופציות כוללות חיפויי כרום לספי הדלתות, לוחות החלקה מטאליים, וכן חמישה צבעי מרכב חדשים. תא הנוסעים עבר ריענון עם גלגל הגה חדש וריפוד בעל שני גוונים, אפור ושחור.

תגובה אחת ל: "קיה ספוטראז' – עם מנוע היברידי ועיצוב מעודכן"

  1. מחכה כבר לשמוע עוד פרטים. בינתיים נראה שהוא בדרך להמשיך את ההצלחה של הדוח הנוכחי.

כתיבת תגובה