קרן פימי הפכה לבעלת השליטה בחברת אורביט

היקף האחזקות של פימי מיד לאחר העסקה עומד על 33.4% במניות אורביט, והיא הפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה 

אילוסטרציה. | צילום: thodonal88, שאטרסטוק

חברת אורביט דווחה על השלמת עסקת ההשקעה (Closing) של קרן פימי בחברה. פימי השקיעה בשלב ראשון 36 מיליון ₪ באורביט תמורת הקצאת מניות לפי מחיר של 6.7 ₪ למניה, והפכה להיות בעלת  המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. בנוסף, קיבלה פימי אופציות להשקעה של עד 72 מיליון ₪ נוספים בחברה, בתמורה להקצאת מניות. היקף האחזקות של פימי, עם השלמת כל שלבי ההשקעה, יגיע לכ-56% ממניות אורביט.

אחזקותיו של זאב שטיין לאחר ההשקעה – 29.3% ממניות החברה והוא ישמש יועץ לחברה למשך 3 שנים; איציק גת התמנה ליו"ר הדירקטוריון.

אורביט מדווחת כי התקבלו כל האישורים הנדרשים להשלמת העסקה, ופימי השלימה השקעה של  36 מיליון ₪ במחיר של 6.7 ₪ למניה, כך שהיקף האחזקות של פימי מיד לאחר העסקה עומד על 33.4% במניות אורביט, והיא הפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר ובעלת השליטה בחברה. עם השלמת ההשקעה, התמנו 3 דירקטורים מטעם פימי, וביניהם מר איציק גת, יו"ר הדירקטוריון. בנוסף, פימי קיבלה אופציה למשך שנתיים להשקיע בחברה 18 מיליון ₪ נוספים בתמורה להקצאת מניות במחיר של 7.5 ₪ למניה ואופציה נוספת למשך 5 שנים להשקיע בחברה 54 מיליון ₪ נוספים בתמורה להקצאת מניות במחיר של 9 ₪ למניה. היקף האחזקות של פימי בהנחת מימוש שתי האופציות יגיע לכ-56% ממניות החברה.

את העסקה הובילו מצד אורביט, הבעלים ויו"ר הדירקטוריון היוצא זאב שטיין, המנכ"ל איתן ליבנה וסמנכ"לית הכספים מירב דודק.

מר גילון בק, שותף בכיר בקרן פימי: "פתרונות התקשורת של אורביט הינם בחזית הטכנולוגיה ולחברה הסכמים אסטרטגיים עם חברות בינלאומיות מובילות. בכוונתנו למנף חוזקות אלו ולעבוד בשותפות עם אנשי אורביט להצלחת החברה".

מר איציק גת, היו"ר הנכנס של אורביט: "שוק התקשורת הלוויינית נהנה מצמיחה על רקע הורדת מחירי התקשורת הלוויינית והפיכתה לתחרותית הרבה יותר בהשוואה לתקשורת האלחוטית או הנייחת. כמו כן, גם שוק מערכות ניהול התקשורת בכלי טיס ממשיך ומתפתח. היכולות של אורביט לצד תנאי השוק יהוו תשתית מצוינת לחיזוק פעילותה של אורביט ושיפור תוצאותיה העסקיות ןהניסיון והליווי של פימי יובילו לצמיחה ורווחיות".    

 

כתיבת תגובה