רוצים לדעת איך לחדש את ריהוט הגן והפרקט לקראת הקיץ?

אז נכון. הקיץ כבר כאן במלוא הדרו וחומו, אבל בכל זאת, שלהי דקייטא קשים מקייטא. עוד מעט יגיעו ימים יותר לוהטים. המעצבת של בִּי גִ'י פיינט, מותג הצבע מקבוצת אשטרום, מעניקה טיפים לחידוש רהיטי הגן

צילומים: ניר עצמון | יח"צ

מירי פיקרסקי-רובין, המעצבת של בִּי גִ'י פיינט מגישה טיפים לחידוש רהיטי הגן והחצר. זה לא סוד שאחד מחומרי הגלם המרכזיים באזור הגינה, הוא העץ. משתמשים בו בריהוט הגן, בפרגולה שמצלה את החצר, בדק שעל הרצפה, בגדר הבית ועוד. היות שאנשים מרבים לבלות בחצר הבית בימי הקיץ, תהיה זו הזדמנות נפלאה לחדש את העץ ולרענן אותו.

איך לחדש את העץ?

אחת מהדרכים לרענן ולחדש את העץ היא על ידי צביעה באמצעות צבעים המתאימים לעץ. לפני צביעת העץ חשוב לבצע את שלב ההכנה ולהכין את המשטח כראוי, כדי שהתוצאה תהיה מקסימאלית וברמה האסתטית הגבוהה ביותר, ללא לכלוך וכתמים.

כדאי להסיר את הצבע הישן בהתאם לפני השטח; על ידי קילוף, מסיר צבע או שיוף. כמו כן, כדאי למלא חריצים ושריטות בּמֶרֶק עץ איכותי. לאחר הייבוש, לשייף את המשטח עם נייר זכוכית בכיוון סיבי העץ עד להשגת משטח אחיד וחלק, ובסיום, לנגב עם מטלית לחה להסרת שאריות אבק.

אילו מוצרים מומלצים לצביעת עץ?

פוליזור לעץ: צבע על בסיס מים. כל מי שניסה לצבוע ריהוט או משטחים מעץ בצבע המיועד לקיר בוודאי הבחין במריחה בעייתית ובמרקם שאינו משתלב עם משטח העץ. לשם כך, פותח המוצר פוליזור לעץ. הצבעים מותאמים לשימוש חוץ, מגיעים בגוונים שונים ושומרים על המראה הטבעי של העץ.

לצבעי הפוליזור מאפיינים רבים המקנים להם מספר יתרונות לשימוש: הם מיוצרים על בסיס מים ולא על בסיס שמן ומדללים ובכך ידידותיים לסביבה, בטוחים לשימוש ונטולי ריח. הם עמידים באופן מלא בפני קרינת UV ולכן מתאימים במיוחד לחללים חיצוניים דוגמת חצר הבית ומרפסות. הם בעלי עמידות גבוהה בפני תנאי מזג האוויר, עמידות בפני לחות גבוהה, מונעים חדירת רטיבות ומכילים חומר פעיל נגד היווצרות פטריות, עובש וריקבון. לפיכך, מותאמים לגגות ופרגולות מעץ.

שמן דֶק PRO: יש שיעדיפו לשמור על מראה העץ הטבעי עם הגוון המקורי אותו רכשו, אך עם זאת להקנות לו הגנה מלאה וברק. לשם כך, פותח שמן הדק המותאם לכל סוגי העץ, ומבוסס על תערובת שמנים טבעיים. שמן הדק מקנה לעץ מראה עשיר בגוון שקוף מט משי ומותאם לפרגולות, גגות, בתי עץ, משטחי דק וכדומה.

בנוסף, השמן מגן מפני נזקי רטיבות וקרני ה-UV ומותאם לכל סוגי העץ: איפאה, אורן, אירקו, גדרות במבוק וכדומה. ניתן לגוון את שמן הדק לפי מניפות הצבעים. עצה טובה: צבעו במשיחות אחידות כדי למנוע היווצרות גושים, ובחרו את הצבעים שמתאימים לשאר חלל הבית, בפנים ובחוץ, כדי ליצור הרמוניה המשכית.


פוליזור מחיר למיכל של 2.5 ליטר: 125 שקל

שמן דק מחיר למיכל של 3.8 ליטר: 140 שקל

תגובה אחת ל: "רוצים לדעת איך לחדש את ריהוט הגן והפרקט לקראת הקיץ?"

  1. הי , אך ניתן לחדש רהיט חוץ מעץ במבוק ?
    מריך לשייף ?
    האם צריך לכה או שמן כמו של דק ?
    תודה

כתיבת תגובה