רוצים לשתות הרבה בקיץ, מה דעתכם על הסודה של טמפו?

ב'טמפו' מדווחים על עלייה חדה בצריכת משקאות קלים, מוגזים ומים בימי הקיץ. ימות הקיץ החמים מצריכים שתיית נוזלים מרובה ולא כולם אוהבים מים מהברז. אז הנה טוויסט שיעזור לכם לקרר את הגוף בקיץ

הסודה של טמפו. צילום: יח"צ

ימות הקיץ החמים מצריכים שתיית נוזלים מרובה. הנוזלים מקררים את הגוף ושומרים על טמפרטורה קבועה בתנאי חום. כל זה נכון במיוחד בימות הקיץ החמים, כשאנחנו מטיילים בחוץ או מבצעים פעילות גופנית. ב'טמפו' מדווחים על עלייה חדה בצריכת משקאות קלים, מוגזים ומים בימי הקיץ. מרבית המשקאות הקלים והמתוקים עשירים בסוכר וחסרים רכיבים תזונתיים אחרים. על כן מומלץ להימנע משתית משקאות מתוקים או מרובי קפאין ולהעדיף את שתית המים והסודה.

אחד המשקאות שזוכים לפופולאריות רבה הוא מי סודה. סודה הם מים שהמיסו בהם פחמן דו חמצני (CO2) בלחץ גבוה ומהווה משקה בריא וטבעי עם נופך של הנאה ואנרגיה. מתברר כי בניגוד לתדמיתה בעבר, כשסודה נתפסה כמשקה האופייני לאנשים מבוגרים, כיום ישנה עלייה בפופולאריות המשקה בשילוב מגמת הבריאות והוא נתפס כיוקרתי וטרנדי. הסודה מתעלה על אחיותיה מקטגוריית הממותקים, משום שהיא מצליחה לספק חווית שתייה מרעננת לא פחות מאחיותיה הממותקות, מצד אחד, ולא מביאה עמה צרות בצורת רכיבים משונים או סוכר מצד שני.

הקריטריון החשוב ביותר בסודה הוא עוצמת הגיזוז. ממחקרים שנערכו עולה כי גברים מעדיפים גיזוז גבוה יותר ואילו נשים מעדיפות גיזוז עדין יותר. בניגוד למשקאות ממותקים, הסודה של טמפו עומדת בכלל הזהב של התקינות הבריאותית העכשווית: כמה שפחות רכיבים באותיות הקטנות שעל התווית. בקיצור, מים וקצת גזים ואתם מסודרים. עם זאת לטמפו יש גם סודה בנגיעות טעם לאלו שרוצים לגוון. סודה טמפו בנגיעות: פירות יער, אננס ולימון ליים – ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים ובאפס קלוריות. שתו לרוויה.

כתיבת תגובה