רשת 'לחם ארז' חוגגת עשרים שנות וחושפת את הסודות

אהבתם את מנת השף שאכלתם בלחם ארז? תוכלו להכין אותה בבית מחומרים אותם תוכלו לרכוש במעדנייה שנמצאת באותו בית קפה בו אכלתם. עשרים שנה לרשת והקונספט הייחודי שהשיקה

ליהנות גם בבית ממנת השף. צילום: יח"צ

לרגל חגיגות ה-20 של 'לחם ארז', חושפת הרשת את סודות המטבח באמצעות תפריט חגיגי וחדש. לראשונה ניתן יהיה להכין גם בבית את כל המנות שבתפריט באמצעות המוצרים הייחודיים הנמכרים במעדנייה.

רשת לחם ארז הביאה לישראל את הקונספט הייחודי המשלב בין בית קפה, בייקרי ומעדנייה, והציעה מגוון מוצרי בוטיק ולחמים. במסגרת חגיגות העשרים, ייחשפו המוצרים והמרכיבים הייחודיים שמהם מכינים את המנות שמוצעות בתפריט החדש שהרכיב השף יניב עדן.

מנות השף שבתפריט החדש מבוססות על מגוון המוצרים הנמכרים במעדניית הרשת, מה שיאפשר ללקוחות לרכוש את המוצרים לאחר הארוחה, וליהנות גם בבית מחומרי הגלם האיכותיים.

רשת שפיתחה קונספט של בית קפה לצד מעדנייה, מציעה כיום, לצד תפריט אוכל מגוון ועשיר בבית הקפה, מוצרים טבעיים וטריים מחומרי גלם מקומיים במעדנייה. מוצריה נבחרו בקפידה ממיטב היצרנים המקומיים. בין היתר ניתן למצוא במקום מגוון מוצרים כגון: ממרחים, רטבים, גבינות, לחמים ועוד.

בין מנות השף החדשות המוצעות בתפריט:

■ לביבות כרישה על מצע צזיקי: לביבות כרישה על מצע של צזיקי טרי, שמן זית ונגיעות סלסה עגבניות.

■ תבשיל אורז פיקנטי: שעועית ירוקה, פטריות, בצל סגול וירוק, עגבניות שרי, שום קונפי, קוביות טופו/קוביות סלמון צרוב, בתיבול קרם פלפלים פיקנטי, מלווה באורז בר.

■ מוקפץ מומבאי ברוטב קארי ירוק: ירקות שוק מוקפצים עם נודלס ביצים, נבטים ובצל ירוק ברוטב קארי ירוק, חלב קוקוס ובוטנים מסוכרים.

כתיבת תגובה