תושב כפר מנדא הפעיל בביתו תחנת דלק פיראטית | לצפייה

המשטרה הגישה כתב אישום נגד ערבי תושב כפר מנדא שבגליל, לאחר שהפעיל במשך שנה תחנת דלק פיראטית בביתו "וביצע תדלוק ללקוחות מזדמנים או ללקוחות קבועים"

התחנה הפיראטית בכפר מנדא. צילום: דוברות משטרת ישראל

משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בעכו כתב אישום נגד תושב כפר מנדא שהפעיל בביתו תחנת דלק שהיוותה מפגע בטיחותי וסיכון ממשי לחיי אדם.

מעובדות כתב האישום עולה כי הנאשם הפעיל את התחנה במהלך שנה מדי יום בין השעות תשע בבוקר לשבע בערב למעט בימי שישי (כנראה מדובר באדם דתי) וביצע תדלוק ללקוחות מזדמנים או ללקוחות קבועים. בפעילות משולבת של המשטרה, בשיתוף גופי אכיפה נוספים, פורקה התחנה ובנוסף נתפסו 270 ליטר סולר, צובר סולר בנפח 2,500 ליטר ומשאבה חשמלית לתדלוק.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו ל'ביזנעס' בפייסבוק

בנוסף להגשת כתב האישום הוגשו לבית המשפט בקשות נוספות ובהן השמדת הדלק שנתפס, נבדק ונמצא כי אינו ראוי לשימוש בכלי רכב וצו הפסקה או סגירה של העסק. בית המשפט השופט נעתר לבקשות והורה על השמדת הדלק וסגירת העסק. מהמשטרה נמסר: "פעילות האכיפה המשולבת היא כלי אפקטיבי בלחימה בתופעות פשיעה ובתופעות נוספות לצד ההליך הפלילי. שילוב הזרועות בין כלל גופי האכיפה מבוצע בהובלת משטרת ישראל ולמען ביטחונו של הציבור ומהווה נדבך נוסף בחיזוק אמון הציבור ובביסוס שלטון החוק".

ואנחנו רק שאלה: היכן היו שכניו של העבריין לכאורה במשך שנה שלמה, האם לא ידעו כי הוא מסכן את חייהם וחיי ילדיהם?

כתיבת תגובה