יש לכם מאזדה MX-5? ייתכן שעליכם להגיע למוסך

כארבעים בעלי רכבים בישראל נקראים למוסכי מאזדה • הסיבה: תוכנה לקויה במערכת הטעינה עלולה לגרום לקצר בממיר DC- DC וכתוצאה מכך לריקון המצבר, ובמקרים נדירים לכיבוי המנוע

מאזדה. צילום: aureliefrance | שטארסטוק

יצרנית הרכב מאזדה (MAZDA) הודיעה על הצורך לבצע קריאה חוזרת (ריקול) לרכבים מדגם MX-5 שיוצרו בין התאריכים 09/06/2015 ל-  17/03/2017. זאת, על מנת למנוע אפשרות לכשל בממיר DC-DC.

בהודעת היבואנית 'דלק מוטורס' נמסר כי הריקול מתבצע משום שתוכנה לקויה במערכת הטעינה עלולה לגרום לקצר בממיר DC- DC וכתוצאה מכך לריקון המצבר, ובמקרים נדירים לכיבוי המנוע.

הצפי לקבלת חלפים מהיצרן הוא ברבעון הרביעי של שנת 2018 למניינם והמכתבים בנושא יופצו בידי 'דלק מוטורס' ללקוחות עם הגעת החלפים לארץ. על פי ההערכות מדובר בכ-40 כלי-הרכב בסך הכול וזמן עבודה לטיפול בתקלה הוא כשעה וחצי.

אם אתם חושבים שהרכב שלכם עונה להודעה, באפשרותכם לבדוק האם מספר הרישוי כלול בהוראה באתר מאזדה או בחיוג למוקד שירות הלקוחות של דלק מוטורס.

התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי מאזדה מטעם 'דלק מוטורס'. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירות בפנייה למוקד שירות הלקוחות, או באתר מאזדה ויש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

כתיבת תגובה