קרקע מופשרת להשקעה בכ- 399,000 ₪!

ח' 500 הופשרה ובימים אלה נכנסת לתכנון מפורט ודרישה מאוחדת להקצאה שלאחריו היתרי בנייה • הקרקע לקראת היתרי בנייה במערב חולון – והיא עדין אינה זמינה לבנייה מיידית וזו ההזדמנות שלכם להרוויח • שיווקי

קרקע מופשרת ח 500 בעיר חולון - פיקא נדלן | מפה והדמיה: יח"צ

השיטה – איך באמת מרוויחים מעסקאות נדל"ן בקרקע:

קרקע עם היתרי בנייה בחולון מוערכת בשווי של כ 1.1 מליון ₪ רק עבור מרכיב הקרקע ועוד לפני עלויות הבנייה, מצרך נדיר שלא יהיה לו מחיר בשנים הקרובות בעיקר בגלל המחסור בקרקעות לבנייה בגוש דן.

כפי שקמה כל שכונה חדשה, כלומר כשהיא מופשרת ובדרך לקבלת היתרי בנייה, כשמשקיע מצליח לתפוס את נקודת הזמן הזאת והופך להיות הבעלים של הקרקע המופשרת, הוא זה שמרוויח את כל פערי השווי עד להיתרים. כמו למשל שכונת פרס נובל בראשון לציון בה זמן קצר לאחר שיצאה לשוק הופשרה וזאת כשהתחילה הקמת התשתיות של הגוש הגדול בצפון תל אביב, פארק צמרת.

רק שכדי למצוא השקעה כזאת, נקודת הזמן היא שמשחקת תפקיד קריטי בכל הנוגע לקרקע שהופשרה, לרכוש אותה כבעלים לפני סיום הגשת בקשת בעלי הקרקעות במאוחד להקצאה מהעירייה למגרשים לבנייה במתחם. חשוב לדעת ולזכור כי לאחר הגשת הדרישה להקצאה לבנייה, נסגר חלון הזדמנות נדיר זה.

זה המצב נכון לימים אלה, בתכנית במערב חולון כפי שצוטט ראש עיריית חולון מר מוטי ששון: "התוכנית של ח' 500 אושרה. אנחנו עכשיו יורדים לתכנון מפורט כמו שעשינו ב-ח 300. כשהתחלנו, הכל היה חולות. אנו מתכננים כי בח' 500 יוקמו 15,000 יחידות דיור".

מהרו – מגרשים אחרונים לקראת סיום הגשת רשימת בקשת בעלי הקרקעות להקצאה למגרשים מאוחדים לבנייה!

רוצים לדעת עוד? השאירו את פרטיכם ואנו נשוב אליכם בהקדם >>>














     

    מערכת 'ביזנעס' אינה נושאת באחריות ההשקעה המוצעת לעיל ו/או ביצוע של כל פעולה עסקית המסתמכת על הדברים הכתובים לעיל.
    אין לראות באמור לעיל תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי

    3 תגובות ל: "קרקע מופשרת להשקעה בכ- 399,000 ₪!"

    1. הרבה זמן אותה הודעה בלי אישורים ??

    2. gt

    3. לא מענין הרבה נפלו בהשקעות

    כתיבת תגובה