רמת השרון, רמות ובת ים: רכשה 90 דירות בכ-48 שעות

קרן 'מגוריט' רכשה בתוך כ-48 שעות 90 יחידות דיור מניבות להשכרה בפרויקט שמעל קניון רמות, בבת ים וברמת השרון • ראשי הקרן: רואים את שוק השכירות כאופציית ההשקעה היציבה; נדל"ן למגורים הוא שוק יציב ובטוח ואופציית השכירות לטווח ארוך הולכת צוברת תאוצה

פרויקט ארנונה פלייס שמשווקת 'מגוריט' לשכירות בירושלים | צילומסך מאתר החברה

על אף חוסר הוודאות, חברת קרן מגוריט ממשיכה לפעול באקטיביות בשוק המגורים. השבוע (ב') דיווחה החברה על עסקה שלישית בתוך 48 שעות, מאז ראשית השבוע. במהלך היומיים הראשונים של השבוע רכשה הקרן 90 דירות בהיקף כולל של כ-230 מיליון שקל בערים רמת השרון, ירושלים ובת ים.

ביום ראשון השבוע דיווחה קרן מגוריט למגורים על רכישת 36 יחידות דיור המיועדות לאכלוס מיידי ברמת השרון בתמורה לסך של כ-98.5 מיליון ₪. הדירות הנרכשות הינן בתמהיל של 4-5 חדרים בקומות הגבוהות של מגדל מגורים חדש ומודרני, ולהן מרפסות שמש גדולות. החברה מתכננת להתחיל את שיווק השכירות באופן מידי.

ביום שני, דיווחה מגוריט על שתי עסקאות נוספות. האחת בבת ים, והשנייה בירושלים. בבת ים מדובר בעסקה בהיקף של כ-71 מיליון ₪, לרכישת 27 דירות לאכלוס מידי, בנות 4-5 חדרים עם מרפסות גדולות במיוחד בקומות העליונות של פרויקט יוקרה בבת ים, כשגם במקרה זה החברה תתחיל בשיווק הדירות לשכירות כבר בימים הקרובים.

העסקה שנחתמה בירושלים הינה בפרויקט רמות 360 המצוי בשלבי בניה מתקדמים מעל קניון רמות, שם רכשה מגוריט 27 דירות בתמהיל המורכב ברובו מדירות 3-5 חדרים. היקף העסקה עומד על כ-59 מיליון ₪ והאכלוס צפוי ביולי הקרוב, לאחר שמרבית יחידות הדיור מתוך 243 הדירות בו שווקו ונותרו פנטהאוזים בודדים ודירות גן אחדות. גם כאן, החברה צפויה להשכיר את כלל הדירות שרכשה, בשוק החופשי.

מבססים את ההשקעה בשכירות

ארז רוזנבוך, יו"ר מגוריט, אמר לאתר 'אייס', "אנו ממשיכים לבסס את מגוריט כבשורה בשוק השכירות למגורים בישראל, לא רק לציבור השוכרים כי אם גם לציבור המשקיעים. אנו ממשיכים לפעול לפי המודל שלנו שמאפשר לנו לנצל את יתרונות הקרן ברכישה מרוכזת של מספר גדול של דירות במחירים אטרקטיביים, כדי להגדיל את מלאי הדירות ולהוביל את שוק השכירות המוסדית בישראל".

בהמשך הדיווח, רוזנבוך המשיך והתייחס גם למשקיעים המוסדיים ולרגולציות הממשלתיות בתחום, ואמר, כי "בעת האחרונה אנחנו שומעים על גופים גדולים ורבים שבוחנים השקעות בתחום המגורים להשכרה בישראל שאותו אנו מובילים. מגוריט תמשיך לקדם את מהפכת שוק השכירות כאלטרנטיבה ראויה לרכישת דירה. שוק השכירות בישראל מתפתח, ואנו מקווים כי הממשלה תקדם מיסוד של התחום באמצעות רגולציה התומכת בעידוד שוק חשוב זה".

לדברי מתי דב, מנכ"ל 'מגוריט' שצוטט בכתבה, העסקאות האחרונות צפויות להניב תזרים מידי. "אנו פועלים בדינמיות רבה ובוחנים במקביל מספר רב מאוד של עסקאות באזורי ביקוש, וזאת מתוך הבנה ששוק המגורים בישראל יציב ואיתן מחד, ומאידך, הביקוש לשכירות רק הולך ומתחזק, כך שהמוצר של שכירות ארוכת הטווח יהפוך לאלטרנטיבה מועדפת לציבור נרחב", אמר.

לפי 'אייס', בהשלמת שלושת העסקאות הללו, וכשברקע עוד פרויקטים עתידים להצטרף במהלך השבועות הקרובים, מלאי הדירות המניבות של מגוריט יצמח עד לכדי כ-500 יח"ד באזורי ביקוש. ואילו בשקלול דירות מניבות המושכרות לדיירים ושל דירות בשלבי בנייה ותכנון, מצבת הדירות בחזקת מגוריט עומדת כעת על כ-1,500 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.

לפי הדיווח, 'מגוריט' מחזיקה עתה ב-27 פרויקטים ברחבי הארץ: 5 פרויקטים בתל אביב, 5 פרויקטים בירושלים, 2 פרויקטים בהרצליה, וכן פרוייקטים בגבעת שמואל, פתח תקוה, קרית אונו, גני תקוה, רמלה, יהוד, רמת גן, בני ברק, אשדוד, ראשון לציון, באר יעקב, חולון, רמת השרון ובת ים.

כתיבת תגובה