ביקושי יתר של מעל 700 מיליון בהנפקת אג"ח של אלקטרה

ביקושי יתר גבוהים בהנפקת אגרות החוב של אלקטרה: החברה זכתה לביקושים של כ-722 מיליון שקל בהרחבת סדרה ה' | בחרה לגייס כ-280 מיליון שקל | המכרז ננעל במחיר המשקף תשואה שקלית של כ-4.99% במח"מ 3.95 שנים | הסדרה מדורגת A+ עם אופק יציב 

איתמר דויטשר מנכ"ל אלקטרה | צילום: טל גבעוני

אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, השלימה אתמול בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת סדרה ה. במסגרת המכרז המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר משמעותיים בהיקף של כ-722 מיליון שקל, מתוכם בחרה החברה לגייס סכום של כ-280 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, ננעל השלב המוסדי של ההנפקה במחיר של 97.2 אגורות, המשקף תשואה שנתית של 4.99% שקלית, ומרווח של כ-1.3% ביחס לאג"ח ממשלתי בתנאים דומים. 

איגרות החוב מסדרה ה' מדורגות A+ ע"י S&P מעלות, עם אופק יציב, והן בעלות מח"מ של 3.95 שנים, ומשלמות ריבית שנתית בגובה 4% המשולמת פעמיים בשנה. את ההנפקה הובילו הפניקס חיתום, ולצידם איביאי חיתום ולאומי פרטנרס.

קבוצת אלקטרה בע"מ סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם עלייה של כ-21% בהכנסותיה לכ-7.9 מיליארד שקל ועם גידול של כ-66% ברווח הנקי לכ-284.6 מיליון שקל. צבר העבודות של הקבוצה, בסמוך לפירסום הדוחות הכספיים, עמד על כ-29 מיליארד שקל.

איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה: "ההיענות הגבוהה בהנפקה, שבוצעה בתקופה הנוכחית של תנודתיות גבוהה בשוקי ההון ואי וודאות כלכלית, מעידה על האמון הרב בחברה, באסטרטגיה העסקית שלה ובמיצובה הפיננסי, ואנו שמחים על כך. הגיוס שביצענו יאפשר לנו להמשיך בפיתוח הקבוצה בכל מגזרי פעילותה בישראל ובחו"ל ולהמשיך וליישם את אסטרטגיית מעגל החיים גם בשנים הבאות".

כתיבת תגובה