המשטרה עצרה את נהג הג'יפ שביצע עבירות וצולם • צפו

שוטרי אגף התנועה איתרו נהג ג'יפ שביצע עבירה מסכנת חיים בסוף השבוע, מול מצלמת הדשבורד של מכונית שהגיעה מולו • הוא שוחרר בתנאים מגבילים והמשטרה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים

פעילות אכיפה של משטרת התנועה. צילום: דוברות המשטרה

בימים האחרונים הופץ ברשתות החברתיות סרטון ממצלמת דרך של רכב פרטי, שבו מתועד אירוע של התרחשות כמעט תאונת דרכים, כתוצאה מעבירה של חציית קו הפרדה רציף תוך פניית פרסה וסיכון משתמשי הדרך.

בסרטון נראה נהג של מכונית פרטית נוסע על כביש 92 לכיוון צפון בסמוך לצומת מעגן, כאשר לפתע הוא מבחין במיצובישי פאג'רו שנסע בנתיב הנגדי מבצע פרסה על קו הפרדה רציף, גורם לו לסטות בפתאומיות לנתיב הנגדי וכמעט גורם לתאונה קשה. נהגים נוספים שנסעו בנתיב הנגדי, סטו מהנתיב וביצעו בלימת חירום, בעקבות הימלטות נהג הרכב הפרטי בכדי למנוע תאונה עם המכונית שביצעה את העבירה. לאחר מכן נראה רכב השטח משלים את הפרסה ונכנס לתוך שביל שהוביל לשטח.

עם היוודע הדבר באמצעות הרשתות החברתיות עוד באותו היום, החלו חוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה לבצע פעולות חקירה על מנת לאתר את המעורבים בסרטון ולהגיע לחקר האמת. במהלך החקירה זומנו מספר עדי ראיה כולל המתלונן שנהג ברכב הפרטי ונמסרו עדויות מהאירוע. היום אותר וזומן לחקירה תחת אזהרה נהג הג'יפ, תושב הצפון בשנות ה-40 לחייו.

בתום החקירה לאחר שמסר את גרסתו שוחרר בתנאים מגבילים, וביום חמישי המשטרה באמצעות מחלקת תביעות תעבורה מתכוונת להגיש נגדו כתב אישום חמור לבימ"ש תעבורה בנצרת בגין חשד סיכון משתמשי הדרך, נהיגה בקלות ראש, נהיגה בחוסר זהירות, חציית קו הפרדה רצוף וביצוע פניית פרסה תוך הפרעה למשתמשי הדרך.

 

במשטרה ציינו כי הם רואים בחומרה את האירוע ואת סיכון משתמשי הדרך בפרט והוסיפו, "נמשיך לפעול במהירות ובנחישות כפי שפעלנו באירוע זה במטרה לאתר פורעי חוק ולמצות עימם את הדין".

כתיבת תגובה